ବାରବାରତ ଧୋଇବା ହାତ ମାକ୍ସ ପିନ୍ଧିବା ନିତି ଖେଳିବା ପାଇଁ ଖେଳ ପଡିଆ ମନା ତ ଏବେ ସାଥୀ ବାରବାରତ ଧୋଇବା ହାତ ମାକ୍ସ ପିନ୍ଧିବା ନିତି ଖେଳିବା ପାଇଁ ଖେଳ ପଡିଆ ମନା ତ ଏବେ ସା...
ନାହିଁ ତା ଛନ୍ଦ ନାହିଁ କପଟ ହସହସ ତା ମୁହଁ ରୁପେଲି ଜହ୍ନ ସୁନେଲି ମନ ମଣି ମୁକୁତା ଖିଅ ନାହିଁ ତା ଛନ୍ଦ ନାହିଁ କପଟ ହସହସ ତା ମୁହଁ ରୁପେଲି ଜହ୍ନ ସୁନେଲି ମନ ମଣି ମୁକ...
ଗୁଣ୍ଡିଚା ଯାତ ୟେ ଯାତର ନାମ ୟେ କ୍ଷେତ୍ର ନାମ ଶ୍ରୀ ପୁରୁଷୋତ୍ତମ ଜଗତରେ ନାହିଁ ଏପରି ଯାତରା ଦୁଲୁକ ଗୁଣ୍ଡିଚା ଯାତ ୟେ ଯାତର ନାମ ୟେ କ୍ଷେତ୍ର ନାମ ଶ୍ରୀ ପୁରୁଷୋତ୍ତମ ଜଗତରେ ନାହିଁ ଏପରି ଯ...
ତୁ ଆସିଲେ ଗଢ଼ି ଦେବି ଉଆସ ଖାଇବାକୁ ଦେବି ବିରି ସୋରିଷ l ସଞ୍ଜ ସକାଳରେ ଖେଳିବା ମିଶି ତୁ ଆସିଲେ ଗଢ଼ି ଦେବି ଉଆସ ଖାଇବାକୁ ଦେବି ବିରି ସୋରିଷ l ସଞ୍ଜ ସକାଳରେ ଖେଳିବା ମିଶି
ମାଆର ଆଶିଷେ କଠିନ କାମ ବି ଯାଏ ତ ସରଳ ହୋଇ । କରୁଣାମୟୀ ସେ ଦୟାର ସାଗର ତା ପଦେ ସରଗ ସୁଖ । ମା ମାଆର ଆଶିଷେ କଠିନ କାମ ବି ଯାଏ ତ ସରଳ ହୋଇ । କରୁଣାମୟୀ ସେ ଦୟାର ସାଗର ତା ପଦେ ସ...
ମୋ ମାଆ ମୋ ମାଆ